logo-mobile.png
Horarios de taquilla: De martes a domingo de 10:00 a 14:00h y dos horas antes del espectáculo. Internet 24 horas
14 de mayo de 2017

Teràpies

Teràpies és una proposta divertida i original amb una estètica colorista i viva

Comprar 10 €
Una comèdia trepidant i intensa: Teràpies és una proposta divertida i original amb una estètica colorista i viva, a la que acompanyen unes interpretacions vibrants baix una direcció molt detallista i treballada. Una atractiva comèdia que no pots deixar de vore!

Aquesta obra és un còctel molotov amb els següents ingredients: Pruden contesta en un impuls a l’anunci de Bru. Bru és molt sentimental i Pruden no ho suporta. Blai està fart i ja no entén el comportament de Bru. Pruden torna al seu psicoanalista, el Dr. Ferragut. Bru vol parlar amb la seua psicoanalista, la Dra. Marçal Andreu, el cambrer de “El Restaurant” barreja la coctelera. Ja tenim el nostre cocktail, explosiu. 

+ 14 de mayo.
Hora: 19:30h.
Lloc: Teatre.
Precio: 10€.
*​El 50% de la recaudación de Teràpies irá destinada a la "Asociación Alanna".


PARTE DE LA RECAUDACIÓN PARA LA INCLUSIÓN SOCIAL Y LA DESIGUALDAD DE GÉNERO
El 50% de la recaudación de Teràpies irá destinada a la "Asociación Alanna".

En Alanna contribuimos al logro y desarrollo de una sociedad inclusiva, sostenible e igualitaria. Trabajamos por la inclusión social y para erradicar las desigualdades de género.

Asociación Alanna, fué creada en el año 2002. Está integrada por profesionales, mayoritariamente mujeres, formadas en intervención social y con inquietudes por la inclusión social de las mujeres más vulnerables de nuestra sociedad: Víctimas de violencia de género y minorías étnicas.
Alanna tiene como misión contribuir al logro y desarrollo de una sociedad inclusiva, sostenible e igualitaria, realizando programas locales que provoquen la inclusión social de los colectivos más vulnerables, principalmente mujeres, menores y familias, y colaborando con el tejido social, político y empresarial en la lucha contra la exclusión social.

GUANYA UNA ENTRADA DOBLE PER A VEURE AQUESTA OBRA DE TEATRE
Si  vols guanyar una entrada doble per a poder gaudir d'aquesta obra de teatre, acosta't al nostre Facebook i participa en el sorteig que acaben de llançar. Pots descarregar-te les bases fent clic açí

Te puede interesar...